در پی بارشهای امروز و افزایش حجم روان آبهای سطحی ، عوامل واحد خدمات شهری با حضور میدانی در نقاط مختلف شهر نسبت به رفع گرفتگی معابر و پاکسازی شبکه جمعآوری آبهای سطحی اقدام کردند.
این عملیات با هدف جلوگیری از تجمع آب ، کنترل روانآبها و پیشگیری از بروز اختلال در تردد شهروندان انجام شد.
نیروهای خدمات شهری با استفاده از تجهیزات تخصصی ، نسبت به تخلیه رسوبات، و بازگشایی مسیرهای مسدودشده اقدام کردند
این عملیات به صورت مستمر، بهویژه در شرایط جوی ناپایدار و بارشهای دورهای، ادامه خواهد داشت تا ایمنی معابر و آرامش شهروندان حفظ گردد .
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خالدآباد



