به مناسبت هفته دولت، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خالداباد، با فرماندار نطنز دیدار و گفتوگو کردند و از حمایتهای بیدریغ فرمانداری در پیشبرد اهداف و برنامههای شهری تقدیر و تشکر نمودند.
فرماندار نیز با قدردانی از زحمات مجموعه شهرداری و شورای شهر، بر تداوم و تعمیق این همکاریها برای ارتقای هرچه بیشتر سطح خدماترسانی به شهروندان خالدآبادی تأکید کرد.
روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر خالدآباد



