مدیریت شهری خالدآباد در پیامی ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم غاصب اسرائیل و آمریکای تروریست در حمله وحشیانه به ایران اسلامی، مردم را برای شرکت باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
در ماه مهمانی الهی ، عبادت مردان و زنان مومن و شب زنده دار ایران اسلامی به آخرین جمعه رمضان رسید تا طعم شیرین روزه داری را به حلاوت ماندگار حمایت از مظلومان فلسطین و انزجار از مستکبران جهان پیوند دهد.
روز قدس، روز خیزش مسلمانان دنیا در حمایت از مظلومان جهان و یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) در راستای زندهنگهداشتن روحیه ظلمستیزی و ظلمناپذیری مردم ایران و جهان در مقابل استکبار و استبداد است.
حوادثی که امروز در ایران اسلامی روی میدهد، ضرورت انسجام عملی جهت مقابله با سرمنشاء اصلی فساد و تباهی در دنیای اسلام را آشکار میکند و مردم همیشه در صحنه ایران، در این روز به عمق اندیشه ناب صهیونیسم ستیزی خمینی کبیر و خامنه ای شهید بیشتر پی میبرد.
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما مردم ولایتمدار شهر خالدآباد در این ماه مبارک، از همه اقشار مختلف مردم دعوت می نماییم، تا بار دیگر با حضوری پرشورتر از سال های گذشته برای بیعت با رهبر سوم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله امام سید مجتبی خامنه ای (حفظهالله)و اعلام انزجار از حمله وحشیانه صهیونی_آمریکایی به میهن و باه شهادت رساندن قائد امت، شهید امام خامنه ای(ره)، فرشتگان معصوم دبستان شجره طیبه میناب، جمعی از مردم عزیز و فرماندهان نظامی در راهپیمایی روز جهانی قدس، تجلی همبستگی و همدلی خود را در دفاع از قدس عزیز و کشور عزیزمان نشان دهید.
زمان: جمعه ۲۲ اسفند ۱۴۰۴ ساعت ۱۱ صبح
مکان: میدان انقلاب بسمت گلزار شهدای شهر خالدآباد
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خالدآباد



