چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی / آن شب قدر که این تازه براتم دادند

🇮🇷 ✍️ پیام مهندس جنتی عطایی شهردار، سیدعباس حسینی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر خالدآباد به مناسبت انتخاب حضرت آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای(حفظه‌الله) به عنوان سومین رهبر جمهوری اسلامی ایران

✍🏻بسم‌الله الرحمن الرحیم ‌

✨«چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی / آن شب قدر که این تازه براتم دادند»

💢 ‌پس از گذشت ۱۰ روز از فراغ رهبر و امام شهیدمان حضرت آیت‌الله سیدعلی حسینی خامنه‌ای (ره) که به دست شقی‌ترین دشمنان و رذل‌ترین دشمنان به شهادت رسیدند،مجلس محترم خبرگان رهبری هدیه‌ای گرانقدر به ملت ایران تقدیم کردند.

🔹‌انتخاب شایسته و قاطعانه حضرت آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای (حفظه‌الله) به عنوان سومین رهبر جمهوری اسلامی ایران در شب قدر و آستانه ضربت خوردن مولای متقیان علی (ع) نویدبخش تداوم راه روشن امامین انقلاب اسلامی و شهیدان است و ضمن تجدید عهد با ولی‌فقیه خویش اطمینان داریم با هدایت‌های ایشان، این انقلاب به قله‌های پیروزی نهایی و اتصال به ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) خواهد رسید.

🔺روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خالدآباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *